Ny app afløser Jyske Mobilbank

Hent den nu og bliv blandt de første brugere

En ny og mere personlig app til din økonomi er tæt på at være klar som afløser for Jyske Mobilbank. 

Vi har gentænkt de oftest benyttede funktioner fra mobilbanken, og vi har lavet en mere personlig forside til dig. 

I første omgang åbner vi for et begrænset antal brugere. Det gør vi for at finde de småfejl, der måske gemmer sig rundt omkring.

Sådan kan du hjælpe

Hent den nye Jyske Bank-app til din telefon (Android eller iPhone) og brug den i stedet for den mobilbank, du kender. Hvis du oplever funktionsfejl, så meld det til os. Vi bruger dine meldinger til at gøre app'en klar til lancering for alle senere på året.

Du skal ikke slette Jyske Mobilbank. Den fungerer, som den plejer – og du kan få brug for den til det, du endnu ikke kan i den nye app.

Spørgsmål og svar

Er du i tvivl om, hvordan du kommer igang eller har andre spørgsmål, så læs mere her på siden med spørgsmål og svar. 

Sådan gør du

Udfyld formularen - så får du en mail med link, der hjælper dig i gang.
Angiv en værdi
Angiv en værdi
Husk at bruge en mail, du kan åbne på din telefon.
Angiv en gyldig mailadresse, som ikke allerede er tilmeldt.
Mobilnummer bruger vi kun til at sende dig besked om opdateringer.
Angiv en værdi

Det skal du vide

App'en er i første omgang lavet til telefonen. Senere kan du logge på fra din computer eller tablet. 

Vi udvikler og forbedrer stadig. Derfor vil du løbende blive bedt om at opdatere din app.

Nogle funktioner er endnu ikke helt klar. Hvis du får brug for én af de funktioner, skal du i stedet bruge Jyske Mobilbank eller Jyske Netbank. 

Du skal bruge NemID til dit første login. Dermed er app'en lige så sikker at bruge som Jyske Netbank og Jyske Mobilbank.

App'en virker på iOS 12 eller nyere og Android 7 eller nyere.

Hvorfor laver vi en ny app?

Den nye Jyske Bank-app er første skridt i arbejdet på at samle Jyske Netbank og Jyske Mobilbank på én platform. Når vi er helt i mål, vil du møde det samme personlige indhold og de samme funktioner, uanset om du logger på via computer, telefon eller tablet. Det skal sikre, at vores digitale platform følger med vores kunders stigende ønske om at løse hverdagens bankforretninger selv.